Ułatwienie kontaktu z ubezpieczycielem, szybka i wszechstronna wyszukiwarka oraz moduł do indywidualnego dopasowania poziomu i zakresu ochrony – to najważniejsze wyróżniki nowej strony internetowej Grupy ERGO Hestia. Spółka ogłosiła premierę nowej odsłony serwisu on-line.
O układzie portalu i jego najważniejszych elementach zdecydowali sami klienci. Wyniki badań ich preferencji doprowadziły do intuicyjnego w użyciu połączenia dwóch światów – portalu obsługowego z centrum wiedzy.
Nowa strona działa odwrotnie do tradycyjnych serwisów. Dzięki zaawansowanej wyszukiwarce to nie klient, ale ubezpieczyciel szuka za niego pożądanych treści. Mechanizm działa analogicznie do znanych użytkownikom internetu wyszukiwarek. Aby uprościć korzystanie z zasobów strony wszystkie zamieszczone na niej treści zostały uporządkowane w podziale na część przeznaczoną dla klientów indywidualnych wraz z małym i średnim biznesem oraz dla dużych firm. Trzeci moduł umożliwia szybki kontakt z Rzecznikiem Klienta ERGO Hestii.
- Każdy, kto chce się ubezpieczyć, może wybrać zakres ochrony lub konkretny produkt. Zakup wybranego wariantu będzie możliwy po spotkaniu z doradcą, którego dane kontaktowe w danej lokalizacji podpowie wyszukiwarka – opisuje Natalia Strzeżewska, odpowiedzialna w ERGO Hestii za wdrożenie nowej strony. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Fundacją Integralia serwis jest dostępny również dla osób niewidomych i głuchoniemych. To kolejny krok na drodze do jeszcze lepszego dialogu w ubezpieczeniach – dodaje Natalia Strzeżewska.
ERGO Hestia była pierwszym ubezpieczycielem, który już w 1996 roku udostępnił swoim klientom platformę internetową. Dziś również jako pierwsza wprowadza tak zawansowane rozwiązania. Dodatkowo obecna witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami facebook.com i eksperckim blogiem RiskFocusBlog.
Za przebudowę strony ERGO Hestia odpowiada firma Blue Services z sopockiej grupy Blue Media. - Grupa Blue Media dostarcza nie tylko innowacyjne rozwiązania do obsługi transakcji elektronicznych i wsparcia sprzedaży online, ale również dedykowane rozwiązania IT. Współpraca przy tworzeniu nowej strony dla ERGO Hestii była dużym wyzwaniem. Efektem prac jest portal, którego konstrukcja oraz funkcjonalności pozwalają użytkownikowi na szybki dostęp do potrzebnych informacji a sam serwis odzwierciedla nowoczesny design i trendy w projektowaniu serwisów on-line. Zespół Grupy Blue Media po raz kolejny udowodnił, że tworzą go osoby, które potrafią w umiejętny sposób połączyć funkcjonalne rozwiązania z nowoczesnością. Jestem przekonany, że nowy serwis ERGO Hestii docenią użytkownicy, którzy w intuicyjny sposób odnajdą pożądane treści – dodaje Maciej Apanowicz odpowiedzialny w Grupie Blue Media za systemy IT dla towarzystw ubezpieczeń.
Oprócz wielu usprawnień funkcjonalnych w nowej wersji strony internetowej zmienił się również layout. Użytkownicy odkryją serwis nawiązujący wizualnie do atrakcyjnej lokalizacji głównej siedziby firmy. Autorskie fotografie nadmorskiego krajobrazu i sopockich plaż oddają atmosferę, w której na co dzień tworzymy Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii.
Po zgłoszeniu szkody i spotkaniu z rzeczoznawcą klienci ERGO Hestii otrzymują dziś bezpośredni numer telefonu i adres e-mail do indywidualnego opiekuna szkody. W nowym serwisie klienci mogą dodatkowo sprawdzić postęp w likwidacji szkody za pomocą dedykowanego formularza.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://cafe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/wwwergohestiapl-20